Canucks 2019/20

mtkb

Well-Known Member
Est
Feb 1, 2011
Messages
815
Reaction score
372
Location
Burnaby
Tokens
657
Dirty Money
100
Sure, I guess so. If the prerequisites are to be rat weasal or rapist I don't like the Sedins Chances of getting in. I'm sure Marchand is great guy and his donations to the community are on par. He just just doesnt wanna be acknowledged so he chooses to keep it quiet.
He's also an avid hunter; he considers that a donation to conservation...
 

Rangerforever

Better Bastard
Est
Sep 5, 2001
Messages
6,613
Reaction score
1,407
Location
Govan
Tokens
3,453
Dirty Money
60
God damn I had a good time at the rink last night.

My buddy Bear took me out and his seats were surrounded by black and gold.
They all sat on their mopey asses while we continually stood up and just gave 'er on the Ain't Talking Bout Love at the top of our lungs all night.

:)




Roses are red
Violets are blue
When I listen to Van Halen
My neighbors do too
 

mtkb

Well-Known Member
Est
Feb 1, 2011
Messages
815
Reaction score
372
Location
Burnaby
Tokens
657
Dirty Money
100
God damn I had a good time at the rink last night.

My buddy Bear took me out and his seats were surrounded by black and gold.
They all sat on their mopey asses while we continually stood up and just gave 'er on the Ain't Talking Bout Love at the top of our lungs all night.

:)




Roses are red
Violets are blue
When I listen to Van Halen
My neighbors do too
glad you enjoyed your February scheduling win...
 

Rangerforever

Better Bastard
Est
Sep 5, 2001
Messages
6,613
Reaction score
1,407
Location
Govan
Tokens
3,453
Dirty Money
60
I really did - Cheers bud.

The only problem was tripping over the lips of people like you in my section was all when I had to keep using the can from all the celebratory beers I was drinking...

The other downer was I ran into Clark Brolly.
Guy bores the tits off me.
 
  • Haha
Reactions: akslop

Dude

Lifetime Better Bastard
Est
Jul 23, 2001
Messages
15,006
Reaction score
3,556
Location
Where my kids are
Tokens
7,477
Dirty Money
100
This game was crazy to watch, and because it's the Bruins, even with a 4 goal cushion you just don't feel safe. Then 5. Then 6. Start thinking it's Bizzaro world.

To me, just another 2 points. This East Coast swing has some pretty damaged opponents on the line.

Montreal and Ottawa in selling mode and both in shambles. Toronto coming off what has to be the single most embarrassing defeat since they bent over in the 3rd for the Bruins a few years back. I was in TO that night, BTW. Gretzky's I think. I was as smashed as anyone, and had to seriously watch myself as they imploded and the mood changed drastically.

Just keep getting those 2 points, and all will be good.
 

Rangerforever

Better Bastard
Est
Sep 5, 2001
Messages
6,613
Reaction score
1,407
Location
Govan
Tokens
3,453
Dirty Money
60
Agreed.

In all due respect Boston is an awesome club right now which was why I was so stoked Saturday night.

Every time that Bergeron/Ratface/Pastrnak line was on the ice I was shitting my pants.
They are very good together.
When Pastrnak deked out Marky on that first goal I thought 'Oh fcuk - Here we go'...
 

mtkb

Well-Known Member
Est
Feb 1, 2011
Messages
815
Reaction score
372
Location
Burnaby
Tokens
657
Dirty Money
100
For the record, none of the Bruins were skating anywhere near hard enough Saturday to have caused Markstrom's injury.... must just be a freak thing...
 
  • Haha
Reactions: akslop

Members online

Latest posts

Top